Saturday, December 18, 2010

Jalan2 jom makan

Assalamualaikum...cik blog,rindu tak kat saya?
Huhuhuhu..kalau cik blog x rindu...sampai hati cik blog...
Semalam berakhirlah kelas tambahan yang aku buat untuk anak k.sherina dan kawan dia
Makcik2 kat sekolah pun hairan,rajin betul aku gie sekolah.....
Nak buat camner,aku dan sekolah memang tidak dapat dipisahkan...
Hahahahahhaa...iyo sangat la tu...
Petang aku dan Nisah naik bas menuju ke Larkin...
Udda sampai jer aku ajak diorang makan kat Plaza Larkin...
dari malam tadi dah cakap ngan diorang teringin benar nak makan Kacang Pool..(betul ke ejaan..)
maaf yer tak sempat nak upload gambar,sebab dah selamat semua dimakan..
hehehhehehehhehe......
kemudian destinasi diteruskan ke hutan bandar...
ini atas permintaan udda sejak malam tadi yang teringin benar nak makan chicken chop...
walaupun hujan tapi masih tidak menghalang niat murni kami untuk menambahkan 
berat di badan ini...hehhehehehe
dan setelah menunggu hampir 20 minit inilah menu yang diorder....
Menu untuk saya,Fish and Chips(RM5)

Ini pulak makanan yang diorder oleh Nisa dan Udda,Lamb Chop(RM 10) dan atas permintaan mereka jari jemari pun nak masuk gambar jugak...

Dan itulah gambar pemilik jari jemari.
Alhamdulillah,setelah menjamu selera tepat pada pukul 7.30 pm,dengan segeranya menuju ke Petronas untuk menunaikan solat Maghrib. Lepas jer solat terus menuju ke Bazar Jb atau dikenali juga sebagai Pasar Karat atau Bazar Karat. Entahlah kenapa digelar pasar karat mungkin sebab kat situ banyak dijual barang2 2ndhand...
Item pertama yang kami belilah ialah sandal rumah yang berharga RM10...aku beli sebab sandal tu terlalu cute...hehehehheeh. 
Udda dok aim nak cari sandal semata-mata nak gie kursus kawin esok. Sebab kitaorang gie awal sangat,banyak jugak kedai yang baru dibuka. Kemudian jalan2 terjumpa kedai yang abe2 jual anak patung comel2...kat situ jer dah berabis RM22, untuk membeli anak2 patung yang kecil dan comel2.. kemudian menuju ke lorong seterusnya,terus aku ternampak handbag yang comel...hehehehehe, setelah menawar sehingga RM20,akhirnya beg itu mengikut kami balik. 
Aku terus cakap ngan Nisah n Udda, kenapa dengan kita nie...selalu xdela membeli macam nie. Mungkin sebab Virus membeli tu dah mula melanda. Kemudian langkah diteruskan ke kedai seterusnya,jumpa jugak kedai yang menjual sandal yang cantik2...harga pun boleh tahan...
Nisah ngan Udda dengan ganasnya membeli kasut untuk diri masing2.
Kemudian aku pun mengajak adinda2 pulang,
tak boleh lama2 kat sini,nanti kang virus membeli terus melanda. 
Maaf yer cik blog,tak sempat nak upload gambar2 tu...nanti kite tunjuk kat cik blog,
item2 yang telah kami beli.....

No comments: