Sunday, June 13, 2010

Cepatnya masa berlalu

Salam...cepatnya masa berlalu,hari ni dah hari Ahad..cutiku masih berbaki seminggu lagi. Tapi mcm banyak lagi benda yang x dibuat...
1) kertas2 exam (x siap tanda lg)
2) baju2 (x siap lipat lg)
3) rak buku (x kemas lg)
4) iiiissshkkkk...byk lg la..
kalau aku tulis pun,bkn keje2 tu boleh siap...Ya Allah, berikan aku ruang, peluang untuk siapkan semua keje2 tu...buat diri sendiri,tlg la jgn malas...jgn malas...jgn malas...

Khamis lepas,melawat d.rai di melaka,teruja sebenarnya....lama betul x jumpa dia.. dan aku pun dh lama x travel naik bas..kol 3pm aku smpai di melaka,d.rai amik di melaka sentral...kemudian mgisi perut di foodcourt mydin mitc...wah,2 kali raihan pusing utk mencari parking..ramai tul org,lebih2 lg...Sukma pulak kt melaka,maka ramai la org kat sini....kemudian kami mencari hotel..mula2 pergi hotel mahkota...mak ooooi,mahalnye rate..kitaorg nk checkout dh esok pagi...tpaksa la amik hotel di sebelah hotel tu...nice..kecil tp selesa...harga pun ok..
smpai jer hotel terus solat asar,dh lewat sngat...pastu terus mghrib,sblm mgrib shima kol...sempat la b'borak kejap dgn dia...rindunyer kat dia...

Dlm kol 9pm,kitaorg kuar...jln2 cari mkn...mula2 nk mkn kat dataran pahlawan tu...tp dok meronda2 smpai ke carrefour....sempat membeli buku citer b.i yg bhrga 3-rm10...mmg b'baloi..dh lama x polish bi..kena la mulakan semula minat mmbaca buku bi ni...
and then kuar dr kesesakan melaka...jln2 cri mkn...dok pusing2...kitaorg mkn kat area melaka sentral gak...hehehehehehhehe...dikrai.dikrai....lawak la kamu nie...tapi kitaorg betul2 menikmati percutian kami kali nie...terubat rindu...
azza,kalu la azza ada...mesti lagi seronok... we really miss u...lps mkn,balik hotel..bestnyer lepak...smbil aku tg tv...raihan dok buka f'book...aku,tido la...ape lagi....hehehehehehehe
<<----- hasil dr mgukur di mydin mitc..tq dikrai sbb belanja akk...

No comments: