Saturday, April 10, 2010

Teruskanlah...


Salam..alhamdulillah masih diberi peluang menghirup udara di muka bumi ini...alhamdulillah dengan nikmat iman dan Islam ini...Ya Allah,betapa aku bersyukur dengan segala nikmat yang Engkau berikan ini.....
Awal2 pagi,adinda2 tercinta dah pergi exam SPA..dari pagi aku sorang ajer yang mencelikkan mata...sahabat2 masih dalam mimpi yang indah....cuti sabtu ahad nie,pasti akan rasa sebentar sahaja...sedangkan keje yang nak dibuat,berlambak...2 hari memang x cukup...kadang2 sepanjang 2 hari,x buat apa pun...nak buat keje...xde mood...buku rekod tu, dah bape minggu x bersentuh...setakat tulis tarikh jer...(buku rekod,maafkan saya yer...kesian awk...lama saya tak tulis kat awak...)So,minggu nie jangan malas...kena rajin....chayo,chayo,chayo..timah!!!! jangan malas...jangan malas...jangan malas....
So..nampaknya lepas nie kalu lama menyepi...harap jangan ada yg cari....aku masih di sini...cik blog, awk jaga diri tau...tetiba sya rasa nk menyepi sebentar...nak cari diri yg hilang...nak ubat hati yg luka...
hehehehehehe (luka ke hati tu...?) Ubat hati ada 5 perkara...maka apa2 pun kite perlu kembali pada yg menciptakan kita...Ya Allah,ampunilah segala dosa hamba-Mu ini...aku sering lalai dalam mengingati-Mu;;;;
"Wahai hati-hati yang tenang!Kembalilah kepada Tuhanmu dengan hati yang redha dan diredhaiNYA,Maka masuklah ke dalam golongan hamba-hamba KU,dan masuklah ke dalam syurga KU"

No comments: