Tuesday, April 20, 2010

penat...letih...


Salam...kalau nak ikutkan rasa malas,x larat sungguh nak mencatat kat sini...tapi rasa mcm nak tulis sesuatu...tapi bila tangan dah menyentuh keyboard,mata dah mengadap laptop...rasa macam tiada apa yang ingin dicoretkan...sedangkan banyak perkara yang berlegar-legar di fikiran,dan banyak perkara yg difikirkan...
akhirnya mlm tadi...aku dapat jugak jawapan yg aku tunggu selama nie,walaupun sebenarnya...hakikatnya aku dah boleh agak pun jawapannya...sepatutnya tak perlu tunggu pn..tapi entah kenapa aku menunggu...
bila dah tahu kputusan...tahu pun rasa sedih...lepas je dpt kputusan,mandi n solat isyak....moga setelah pengaduan pada-Nya,hati ini lebih tenang n tenteram....Ya Allah...ampunilah segala dosa2ku, tenangkan hati ini,hilangkan segala kedukaan di hati ini...Ya Allah,jadikan aku hamba-Mu yg redha...jangan kerana ujian hidup membuatkan aku jauh dari-Mu...aku pasrah,Insya Allah aku redha....semua yg berlaku pasti ada hikmahnya...fatim,jgn nangis yer...jangan sdih....

No comments: