Saturday, November 27, 2010

senget ke?

Assalamualaikum....sebelum menaip entry ni,lama aku mgadap posting kosong nie..banyak nak tulis..tapi tiada keringanan tangan utk menaip & ketiadaan mood  untuk bercerita....huhuhuhuhu
cuma nak cakap...tadi aku temankan yan pergi kenduri kawin kawan dia..then aku gi angsana,cik yul pun aku angkut sekali..sampai jer sana...nmpak org berkonsert,aku dgn machonye melayan la karenah adik aku tu....
nasib baik la tanda nk hujan,lps jer stacy mjerit terkinja2 kitaorg blah...kalu ikut cik yul..nk tggu smpai dia nampak akim....(remaja zaman skrg...apa la yg ada ngn akim tu..) confuse aku.....tak faham betul jiwa remaja skrg..(ada aku kisah pun)
tak sempat nak meronda sangat pun...pas solat asar,kitaorang ambil keputusan lepak jer kat surau...malas dah nak berbedak2 banyak kali....pas solat maghrib,shopping kat UO...kemudian pulang ke rumah tepat pada pukul 8.00pm,kesian yan nak kena drive jauh2 balik umah dia..blk kota tu...(Yan,akk harap ko berjaya ke rumah dengan jayanya...)
hari ni hancur diet..tadi dh la melantak kat kenduri org kawin..malam lak,bapak bawa bihun goreng (kesukaanku)...dan aku tanpa memikirkan ttg dietku...makan jer...maknanye lagi 2 jam aku baru leh tido... terasa nak pergi memanjat tangga...supaya apa yang aku makan tadi....hilang...hahahahahhahaa
kalu ada en doraemon kan senang...leh suruh dia tolong aku kuruskan badan....hahahhahahahhaha...hampeh, tetiba merapu pasal en doraemon...hari ni aku senget sikit...(macam banyak jer senget yer)
hahhahahaahaha...takpelah layan jer...kalu bukan cik blog yang melayan aku yg senget ni...sape lagi kan.. betul tak,cik blog???? mungkin kerana...tuuutttttttt,tuuuttttttt...rahsia!!!! cik blog tak boleh tahu lagi...setakat hari ini...suatu hari nanti cik blog akan tahu juga,cuma sekarang aku rasa xnak bercerita lagi dengan cik blog... jangan risau yer,cik blog....satu hari nanti awak tahu jugak...kan tiada rahsia antara kita....
seperti yang pernah aku nyatakan,terkadang rasa ketidakpastian itu membuat jiwa tidak tenang....fikiran melayang entah ke mana...huhuhuhuhuhu...serabut,benci..benci...tak suka....

No comments: